söndag 27 oktober 2013

Ångesten försvinner aldrig, precis som fettet.

Vad har jag gjort sedan sist jag bloggade idag?

Ätit, haft ångest och tittat på film.

Åt en påse skruvar, 480 kalorier och ätit en bulle.. Ligger antagligen på 1300 kalorier. Mer hets, vad roligt. Varför kan jag inte äta bra mat? Varför, när jag väl äter mycket, ger jag inte min kropp näring? Antagligen för att jag inte förtjänar det. Jag är helt lost i mig själv. Äter fast jag inte vill, jag vet inte hur jag ska göra. Och trots det så är det enda som finns i mitt huvud mat. Jävla svartvitt. Allt eller inget. Hetsa eller svälta. Var är mina gråzoner?

Provat mina byxor också. Förutom 2 par mjukisbyxor och ett par andra stooora byxor jag har hemma så har jag åtta stycken "riktiga". Jag kan ha fyra. Det är bara hälften. FUUUUUUUUCK. Ångest. Jag har kunnat ha alla i år. Ångest, ångest, ångest. Vill gråta, vill dö. Jag vet inte hur jag vill göra med mat längre. Kan ingen bara låsa in mig i ett rum och bestämma över allt? Ge mig hälsosam mat och tvinga mig att träna, bli smal och fin. Tvinga mig till att plugga så jag får bra betyg. Kan ingen bara låsa in mig i ett rum och bestämma allt? Jag vill inte fatta fler beslut, men samtidigt vill jag inte att någon annan gör det heller.

I så fall måste det vara som på det sättet jag nyss beskrev. Hur som helst så har jag extremt tråkigt just nu. Är det någon som vill ses nu under lovet? Eller kanske t.o.m. anordna en bloggträff? (Stockholm.)

2 kommentarer: