måndag 7 oktober 2013

Vi får se.

Okej, jag är trött på det här nu. Skärpning som gäller.

Jag måste börja träna igen. Jag måste hamna på underskott oftare och sluta hetsa. Speciellt på helgerna. Om jag sköter mig 6 av 7 dar i veckan så är jag nöjd. Nu är det typ hälften - hälften. Fyfan. Ska se om jag har tid och ork till träning idag. Försov mig, lyckat. Men kom i tid ändå, jävligt skönt. Hatar att bli sen. Trööööött.

Klockan fyra ska jag till tandläkaren, vet inte om jag ska äta något innan eller inte. Blir en bar i så fall. Ska laga ett hål, kul verkligen. Tror inte man får äta på ett tag sedan? Så det är ju bra. Skulle vara chill att äta inget/baren till tandläkaren och sedan träna efter tandläkaren kanske. Och sedan måste jag äta middag. Varför kan jag inte styra över middagen själv? Ugh. Hoppas det blir något bra och enkelt att räkna eller att alla lagar själva haha.

Tror jag kommer kunna fasta på onsdag, om jag inte är svag. Blir borta länge p.g.a skolan, så lär inte komma hem förrän efter tio. Vi får se, vi får se, vi får se!

1 kommentar:

  1. Ta nya tag nu, det här klarar du! Tråkigt att träna själv men vi får peppa varandra! :D <3

    SvaraRadera