fredag 11 oktober 2013

Många tankar, alla om mat.

Igår träffade jag som sagt min kompis Alex i stan, det var trevligt. Vi tittade och testade kläder. Kände mig jävligt ful och fet för hon var så jävla fin i typ allt. Dock köpte jag tre plagg, var av två är väldigt simpla. Ett rosa linne, en mörkblå t-shirt och en svart, långärmad tröja med speciell framsida. Får se om jag kan fixa någon bild senare. Sedan mötte Erik upp oss och vi tittade lite på skor. Hittade ett par jag ville ha, dock kostade den 500 så får vänta och tänka lite. Vad tycker ni? Sen blev det en Subway på hemvägen. Så glad att jag slog fasterekordet och att jag inte hetsade.

Jag var hungrig när jag gick och la mig, tror jag. Jag tror det var hunger. Tror det var den där Submackan som triggade igång, för under hela fastan kände jag inget liknande. Nu när jag vaknade så kändes magen ändå platt. Jag är så glad att jag inte hetsade igår. Då hade jag varit så jävla svullen. Jag vill väga mig men kan inte. Vågen är i mammas rum och hon håller på och fixar massa saker i lägenheten. Vilket resulterar att alla oviktiga saker åker in i hennes sovrum, så det ligger liksom till och med saker på vågen...

Jag måste köpa en egen våg. Tips på en bra och billig?

Jag är lite hungrig, eller sugen, nu men jag vet inte riktigt. Jag vet inte om jag ska fasta eller äta idag. Funderar på 20-24 timmar i alla fall, men vet inte. Vill inte sabba metabolismen. Idag är målet 950 enligt HSGD. Jag kanske ska med min pojkvän Erik till Nynäshamn idag. Vet inte om vi sover där då eller inte. Tror dock jag skulle få jättetråkigt. Finns både positiva och negativa sidor med att åka dit när det kommer till mat. 1. Finns risk för hets. 2. Lyckats fasta där/Äta lite där ganska bra. 3. Deras Ica har en jättebra avdelning med MASSOR av olika barer och dylikt. = Mitt himmelrike, eheheh.

Har dock inte tränat något alls. Enligt HSGD så ska man träna cardio 1,5/vecka. Men dock har jag ju fastat och ofta legat lägre än målet så vet inte om jag orkar bry mig. Ska försöka träna lite i helgen i alla fall.

Förresten har jag haft fyra hetsfria dagar och jag hoppas på att den här dagen blir den femte.

1 kommentar:

  1. Hej, härligt att slippa hätsandet för några dagar men jag vet inte riktigt hur illa det brukar vara för dig men ändå :)


    Jag lever i förnekelse utan en våg, mina kläder och spegeln talar sitt tydliga språk. Just nu hade jag dött om jag ställde mig på en våg för jag har min högsta vikt någonsin:'(

    SvaraRadera