fredag 18 oktober 2013

Svag och ful.

2200-2400 kalorier fick jag i mig igår. Tror jag. Visst, det är inte jättemycket för att vara en hets av mig men det mesta var på kvällen. Fort som fan gick det också. Framför hela familjen. De fattar ingenting. Satt med ångest, rätt åt mig. Jag förtjänar att må dåligt, jag förtjänar att vara tjock. Låg på 820 kalorier innan hetsen, det ger en lite perspektiv på hur jävla dåligt det var. Fyfan för Nathalie, kan ingen döda henne? Hon är för svag för att göra det själv.

Jag vill kompensera. Jag vill svälta, jag träna bort allt kalorier i min kropp. Men jag kan inte. Jag vet att jag kommer äta i skolan idag. Kommer antagligen äta en proteinbar, det är 230 kalorier. Gränsen enligt HSGD idag är 950 kalorier. Känner inte att jag är värd det. Men sedan kanske det är bra eftersom att det kan blir risk att jag hetsar om jag äter för lite. Åh, ångest. Vi får se hur det blir. Hemma måste jag i alla fall äta. Det vet jag.


Träna kan jag inte göra. Är sjuk eller något. Näsan är lite jobbig, täppt igår kväll i alla fall. Värsta är halsen. Hostar och det gör ont. Konstiga är att det inte gör ont när jag sväljer mat, som det "ska" göra. Utan det gör ont när jag andas för djupa andetag typ. Lol. Sedan har jag ingen kondition alls. Jag blir typ trött av att gå till tunnelbanan, från bussen till skolan, gå upp för några trappor. Allt bara snurrar och hjärtat slår nog i minst 180. Min maxpuls jag har tagit, när jag sprungit, via pulsklockan är typ 205-210. Stört.

Varför är jag så här svag? Kan ingen av er rädda mig? Ni som är så starka och fina. Rädda mig, som är så svag och ful...

2 kommentarer:

  1. Jag vill rädda dig, så himla mycket<3 men jag är svag.

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen inte lätt ibland...

    SvaraRadera