lördag 12 oktober 2013

Hjälp mig.

Efter träning så ligger jag på 877 in. Brände bara 213 kalorier, mådde riktigt dåligt. Orkar inte springa eller köra lika tungt på crosstrainern som jag brukar. Ont i halsen och munnen där tandläkaren satt i sprutor, det som hade gått över. Ontontont, känns som man ska spy. Ger upp ganska fort och får med mig trötta Erik. Hostar och har fortfarande ont i halsen när vi handlar, kommer hem, hänger. Och nu sitter jag här och mår fortfarande likadant.

Jag har 223 kalorier kvar. Jag vill äta en Ben och Jerry nu när jag såg att mammas sambo köpt en. Vill hetsa. Vill spy. Funderar på att äta en jävla cpglass, se hur mycket jag orkar och sen dra av kalorier från morgondagen. Alltså låt oss säga att jag äter 400 för mycket, så får jag äta 400 mindre igår. (Detta kan bli 200 och det kan bli 800.) Så är en liten risk men tror fan jag kör på det. Eller kallar det för en failad dag på HSGD. Jag minns en tjej, som inte bloggar längre, som körde HSGD. Och varje dag la hon upp en bild på dietplanen. Typ dag 1-25 med kalorier på varje dag. Sedan satte hon grön respektive röd plupp på varje dag beroende på hur det gick. Hon började alltså inte om. Funderar på att göra likadant. Känns dumt men samtidigt jävla bra. Åh, ångest. Hur fan ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar