tisdag 8 oktober 2013

Lite tankar.

Dag 2 på HSGD, tror jag kör på den i alla fall. Ska nog använda det som vägledning i alla fall. Får tänka lite till.

Målet: 800.
Intaget: 649 kalorier.

Jag är nöjd, ligger under gränsen med 151 kalorier. Kan bara vara nöjd, mer än nöjd. Tänk, för två dagar hetsade jag. Så kanske ska ta upp kampen om att slå rekordet på 8 dagar hetsfri hmm.

Funderar på att fasta. I så fall har jag fastat en timme haha. Vi får se hur jag känner mig imorgon. Ska på studiebesök på kvällen. Låter som att det enda jag gör är att gå på diverse studiebesök haha! Men det är lite mycket nu. Så kommer äta middag ute, eller inte alls. Vi får helt enkelt se. Målet enligt HSGD imorgon är 900 kalorier. Så det är ett måste i alla fall. Skulle vara kul att försöka fasta 48 timmar. Då slår jag mitt rekord på 45 timmar, samt kommer upp i två dygn. Wow. Det skulle innebära att jag inte får äta förrän klockan 19 på fredag. Kan bli klurigt. Vi får se hur allt blir imorgon. Kanske jättehungrig, svag och hetssugen. Hellre att jag äter godkänt då än att jag försöker fasta och slutar i hets.


3 kommentarer: