onsdag 2 oktober 2013

Fuck life.



Bad Erik köpa mer hets igår, det jag ville ha var slut. Han överraskade med mitt favorit-naturgodis. Söt.<3 Gillar i stort sätt bara nötter doppade i choklad, speciellt mandlar. Så åt sådana, inte så många dock. Började må illa. Intaget hamnade nog på 2500, visst mina hetser har varit större så det kanske inte är överdrivet mycket MEN det störda är att jag låg på bara 330 när jag kom hem. Äckligt mycket man åt hemma.

Idag har jag inte ätit någonting alls. Druckit vatten, mest cola zero och tuggat några tuggummin. Inte hungrig. Lite sugen, men absolut inte så farligt. Vill fasta, till imorgon eller längre. Men det lär ju inte ske. Måste i stort sätt äta hemma. Hate it. Får se hur den här dagen blir. Hoppas på hetsfri i alla fall.

1 kommentar:

  1. Men naturgodis är ju ett nyttigare alternativ än vanligt godis iaf. c:

    SvaraRadera