fredag 11 oktober 2013

Trött.

Målet idag enligt HSGD var 950. Och det är precis så mycket jag har ätit. Är nöjd att jag inte hetsade men lockas ju av att ha lägre siffror, som de senaste dagarna. Aja, hoppas denna helg blir en kick till att inte hetsa. Får äta både 1100 på lördag och söndag. Söndagen är jag inte speciellt orolig för, då kan jag träna osv. Men imorgon ska jag vara med Erik hela dagen så det beror på vad vi hittar på.


Jag orkar inte åka till Nynäshamn, men eftersom att han inte vill sova utan mig så är han på väg hem nu. Bästa. <3

Är trött och har spelat World of Warcraft i några timmar nu eheh. Någon annan som kör? :)

Edit: Jag och Erik smsade samtidigt av att vi hade ont i kroppen. Hahah som två gamlingar. Man kan inte tro att jag är 18 och han 21 alltså... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar