måndag 28 oktober 2013

Fettklump.

Igår åt jag så himla mycket skit, bara några gafflar med lassange från Eriks jobb. Annars var det bara godis.

Magen känns som en fettklump nu, pressad fettklump. Den känns så tung och fylld, jag vill att det ska vara tom och relativt platt, som när man fastat eller restrictat bra. Det har jag verkligen inte gjort. Det här är inte normalt, jag vet inte ens vad normalt är för något.

Funderar på att äta hälsosamt och träna idag. Tyvärr började jag morgonen med två Risen för 80 kalorier. Nåväl, dagen kan ju bli bra ändå. Vi får se hur allt blir.

Så grov ångest, snälla döda mig. Jag vill inte leva med det här fettet. Jag vill inte vara så här stor, för jag blir så liten på insidan då. Ångesten tar över och jag försvinner nästan. Jag vill bara bli smal. Dags att skärpa sig, så här kan man fan inte hålla på!

1 kommentar: