tisdag 8 oktober 2013

Synd om mig.

Igår hamnade jag på 824 kalorier. Nöjd. Funderar på att göra HSGD, då klarade jag målet igår. (900) Isåfall är dagens mål 800. Vi får se. Ligger på 230 nu, ätit en proteinbar. Ovanligt va?

Nu borde inte Coffesmokesdietcokes läsa eftersom det kommer handla om ett relativt misslyckat tandläkarbesök. Har för mig att hon, du, inte gillar tandläkare så mycket!

Jag var hos tandläkaren igår, massa strul. Skulle laga ett hål. Så fick två sprutor där nere, varav en skulle vara i kinden typ. Dock råkade hon komma åt en muskel eller något, så har väldigt ont där nu. Sedan så tog inte bedövningen, så hon satte i en till spruta. Hjälpte inte. Fick ta en fjärde MELLAN tänderna. För att komma åt nerverna runt tanden eller något sådant. Ont gjorde det. Och ont gör det. Hon sa att det blir som ett slags blåmärke runt tanden och att det komma göra ont ett par dagar. Alvedon ska hjälpa, tur det. Sedan borrar hon och det går väl bra, lite rädd bara. Sedan väntar de lite och ska snart lägga i fyllning. Gissa vad? Bedövningen har redan släppt så jag får stå ut när de lägger i fyllningen. Fyfan vad obehagligt. Så nu är det extremt synd om mig.

Ja, jag är en sådan person som tycker väldigt synd om mig själv när jag har ont fysiskt eller om något händer mig. Hej hypokondriker också typ. Det gör liksom ont att öppna munnen, att äta, att gäspa. Skitkul. Käken kommer säkert trilla av. ;)

2 kommentarer:

  1. men åå stackare.<3
    Fick panik när jag läste, typ hata tandläkaren haha :(

    SvaraRadera
  2. Men nej fy, din stackare :(<3

    SvaraRadera