tisdag 1 oktober 2013

Vad fan har jag gjort?

Jag gick runt i matbutiker och tittande. Plockade på mig saker och la tillbaka. Köpte till slut bullar. En påse med tio stycken i, totalt 450 gram. Jag åt fem, 225 gram. Jag stoppade mig själv. Jag vet inte vad jag ska kalla det här. Hets? Överätande? Det kändes inte som en hets. Kallar det nog överätande. 788 kalorier. Kanske ska kalla det hets ändå? Vad tycker ni?

Ligger på totalt 1118 just nu. Måste antagligen äta middag. Vet inte vad jag ska göra. Äta resten och verkligen hetsa, sköta mig, träna, inte äta mer. Ingen aning. Blö. Ont i bröstet. Orkar inte det här. Jag antar att det bara blev åtta dagar utan hets.

2 kommentarer:

  1. Men åtta dagar utan hets är ju sjukt bra, iochförsig skulle jag nog inte kalla 5bullar hets! Kram<3

    SvaraRadera
  2. 8 dagar utan hets är så duktigt okej! Bra Jobbat!<3 kram

    SvaraRadera