lördag 12 oktober 2013

Vägning och gymplaner.

Lite ångest när man ställde sig på vågen och trodde att man inte gått ner något alls. Kollade ShapeUp och hade tydligen gått ner 4 hekto i alla fall. Men sedan är det ju massa hetsvikt mellan de två vägomgångarna så har ju säkert gått ner allt hetsvikt. Det känns väl bra I guess. Men hade hoppats på att väga 2 hekto mindre i alla fall. Väger 60,1. Helt stört. Vad fan hände med 54-56? Jävla hetsmonster alltså.

Ska snart till gymmet med Erik, känns bra. Målet är 1100 enligt HSGD. Vet inte hur allt blir idag. Jag och Erik är lediga tillsammans, brukar resultera i en del ätande. Hoppas jag ändå håller mig inom gränsen. Hoppas på att bränna 300 kalorier, men nöjer mig med 250. Jag känner mig så himla seg.

Efter gymmet ska vi handla lite på Hemköp, ingen aning om vad. Förutom smörgåsgurka för den är slut, hahah. Hade förresten fel, den jag hade hemma låg på 85 kcal/100 gram, så nu ska jag köpa den som innehåller 60kcal/100 gram. Efter att vi handlat så ska vi hem och duscha och antagligen äta lunch. Antingen laga eller köpa. Verkar ju som att vi ska försöka hitta lunch på Hemköp/hemma. Det är bra i alla fall. Det ända jag vill äta ute är Subway, som känns relativt safe för mig hahah. Men hoppas på att bara äta något hemma som man kan väga och räkna mer exakt.

Efter dusch och mat så vet jag inte om vi ska till stan eller någon annanstans. Vi pratade lite om Inferno Online, någon som brukar vara där? :) Säg gärna till! Aja, nu ska jag packa. Ha det så bra, så hörs vi under dagen!

1 kommentar:

  1. Herregud, jag önskar att jag hade din motivation att gå till gymmet hela tiden! Att du bara orkar!

    SvaraRadera