söndag 27 oktober 2013

Hjälp mig! Bestäm åt mig. Jag exploderar.

Jag har ätit sex gifflar till frukost, bra jobbat. Vill bara hetsa. På riktigt.

Igår åt jag ett äpple, det mesta av en barnpizza med skinka och räkor och sedan max en halv portion med ris, kyckling och grönsaker. Asiatiskt alltså, fettigt.

Högskoleprovet gick okej tror jag ändå. Om jag räknat rätt så är mina svar värda 0,95 vilket känns bra för att vara första gången och för att vara jag. Trodde jag skulle få 0,4-0,7. Men det kan ju sänkas beroende på  hur många andra som fått som jag, men det är inte så troligt hörde jag. Fattar ingenting.

Inatt som kommer så har det gått en vecka sen jag berättade för Erik. Så det känns som att jag hetsat nästan varje dag, förutom någon enstaka. Idag är ångesten skyhög. Tror det beror på att jag är ensam. När jag äter med Erik så är det mer socialt och han blir glad så klart. Nu när man är ensam och känner fettet överallt så vill man bara dö. Varför kan inte jag vara född med snabb förbränning och allt det där och vara naturligt smal?

Jag vill dö. Jag känner det i hela mig.  Dö. Dö. Dö. Dö. Dö. Dö. Dö. Dö.

Jag vet inte vad jag ska göra. Försöka äta normalt, som jag inte ens vet hur man gör. Hur gör man!? Gå och träna och äta bra. Eller hetsa. Hjälp mig"

1 kommentar: