tisdag 1 oktober 2013

Förvirrad.

Wow, vad hände? Det är redan första oktober. Märks ju på kylan i alla fall. Jag vill bara slänga täcket över mig och fortsätta sova. Men nej, sitter i skolan och är trött. Trött, trött, trött. Hatar att det är så svårt att gå och lägga sig i tid, varför lär man sig aldrig? Antar att man lär sig men att man bara struntar i det.

Eftersom att jag är lite rädd just nu så tänker jag inte försöka på mig en fasta, har två barer med mig. Får välja vilken jag vill, eller båda om det känns bäst. Fast det är ju typ 450 kalorier!? Det är något fel på mig, verkligen. Förut, när jag gick ner i vikt och när jag började gå ner i vikt, så låg jag på 1500 kalorier. Nu har jag dragit ner intaget till högst 1200, fast helst vill jag ju ligga på under 1000, eller 800, eller... NI HÖR JU. Jag orkar inte. Jag går ändå inte ner i vikt. Jag måste ändra mig. Hoppas dock att vikten trillar ner lite nu när jag försöker att inte hetsa lika mycket.

Funderar på att öka intaget och träningen, så att man hamnar på ett intag som inte ger ångest fast man har tränat och ätit mer. Borde inte det vara bra för kroppen?

Åh, jag vet ingenting. Idag är en dag jag bara vill försvinna eller åtminstone sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar