onsdag 23 oktober 2013

:(

Ångest, ångest, ångest. Allt känns så jobbigt. Idag vill jag inte äta lunch, det har jag gjort två dagar nu. Usch. Jag kommer aldrig bli smal. Idag tillåter jag mig max 300 kalorier i skolan, helst mindre. 300 känns så mycket. Erik vill göra hamburgare hemma. Jag tänker fan inte äta med bröd då. Bara sallad och lite steviaketchup. Jag orkar inteeeeeeeeeee. 300 kalorier kan antingen bli en bar och en frukt eller två frukter, kan nog komma undan med under 300 kalorier. Försöker att inte räkna men det är svårt.

I måndags kom jag nog upp i max 1000 kalorier, känns bra ändå. Igår kom jag upp i mycket mer, men säkert under 2000, men över 1500. :(

Jag vill svälta.

1 kommentar:

  1. sv: men jag tror inte på det där med att äta för att komma ifrån en platå, det är ju alltid kalorier in och ut, då måste mindre kalorier alltid vara bättre än mer, eller? Även om många säger att äta mer kan hjälpa :(

    SvaraRadera