lördag 5 oktober 2013

Ångest och barnfilm.

Köpt en vinterjacka idag med mammas sambo.

Gick bra trots en ångestgivande kommentar som jag inte orkar ta upp, i alla fall inte nu. Jag försökte äta normalt idag igen, men tror jag misslyckades. Är det normalt att äta choklad till frukost, göra i ordning lunch fast man är mätt och äta upp trots att man mår illa och sedan bara lägga in två mellanmål under dagen bara för att? Jag vill i alla fall inte äta mer. Samtidigt vill jag äta allt. Hetsa. Trots att jag inte känner minsta hunger och knappt något sug. Hetsa för att jag kan, för att dagen är förstörd och för att ångesten river i mig.

Tror det är dags för lite barnfilm nu, redan sett Den lilla sjöjungfrun: Ariel´s Beginning. Kanske dags för Björnbröder, Lotta på bråkmakargatan, Bambi 2 eller något av Tim Burton nu. Ni får gärna tipsa på sådant man såg när man var liten. SPECIELLT sådant man inte tänker på, alltså inte klassiker från Disney eller Astrid Lindgren. Tack. :)

Jag är inte sjuk, jag behöver inte hjälp. Jag är inte sjuk, jag behöver inte hjälp. Jag är inte sjuk, jag behöver inta hjälp. Titta, jag äter ju! Varför är jag så jävla misslyckad?


2 kommentarer:

  1. Vet inte om det är en ''klassiker'', men kejsarens nya stil! :D

    SvaraRadera
  2. Tarran och den magiska kitteln, kejsarens nya stil, Herkules, Katten i hatten, the Grinch, lilla sjöjungfrun 2, skattkammarplaneten, Monsters Inc.! Har gjort precis samma när jag försökt äta normalt.. Det där sista - så sant..:( kram på dig<3

    SvaraRadera