tisdag 1 oktober 2013

Stäng av mig, jag är för trött för det här.

Jag åt pyttelite lunch, maxmaxmax 100 kalorier. Så ligger på max 330. Fan vad ångest det var. Att gå till matsalen, ställa sig i kö och och ta mat med tusen blickar på sig. Okej, det fattar väl jag också. Klart ingen lägger direkt märke till mig och min mat. Men ändå. Jag förstår inte varför skolan ger så mycket ångest. Hemma kan jag ju äta, ute också. Typ Subway. Det ger ingen direkt ångest, ibland kanske. Beror på hur mycket jag ätit/tränat innan och hur mycket jag äter där. Ugh. Hemma kan jag både få och slippa ångest. Men jag får inte ångest av att gå in i köket, det får jag av gå in i skolmatsalen. Skumt.

Jag har ont i huvudet, trots att jag både ätit och druckit. Börjar bli irriterande. Jag vill inte ta massa alvedon hela tiden.

Jag är hetssugen, antagligen för att jag är lite deppig och känner att jag aldrig kommer gå ner i vikt. Smart att hetsa då!?!?!? Så jävla dum. Vill köpa en sådan där snuskig påse med bullar, en påse med skruvar och kanske choklad och något mer. Jag vet inte. Vill bara trycka i mig 10 bullar på 20 minuter. Glömma allt annat. Bara äta och må dåligt. Titta på Breaking Bad med älskling. Orkar inte tänka mer. Kan ingen koppla ur min tankeverksamhet?


Ja, jag uppdaterar mycket idag.


2 kommentarer:

  1. Det är typ vad mina dagar består av. Breaking Bad och hets. :(

    SvaraRadera
  2. Får också ångest att gå till matsalen, även om det bara är för att hämta knäckebröd. Bleh :(

    SvaraRadera