torsdag 17 oktober 2013

En dag som stulit mycket energi.

Tomt idag. Det jag pluggade så mycket igår med lönade sig, fick B på den muntliga redovisningen i engelska. Så himla glad, är svag i det muntliga i engelska och brukar få C. Behöver verkligen det här. Blev dock lite avundsjuk på en tjej i klassen som fick A. När fan ska jag sluta jämföra mig och bara vara nöjd över vad JAG gjort? Aldrig verkar det som, hah!


Åt ett äpple i skolan, sedan var det kompensationsledighet. Skönt som fan. Hemma åt jag nudelsoppa vid halv tre. Middag blev lite B&J runt sju. Nu ligger jag på 820 kalorier, målet enligt HSGD är 1000. Så jag är nöjd och hoppas att det stannar där hehe. Imorgon är det sovmorgon, men kanske ska dra tidigare för jag skulle behöva plugga ikapp mer matte men vet inte om jag orkar. Varit så trött och seg idag, p.g.a. lite sömn så ska nog ta min sovmorgon och sedan bara sitta kvar längre i skolan.

Har inte så mycket att göra. Känner mig tom. Erik har suttit på IO och spelat hela dagen och kvällen, han är inte ens hemma nu och den är över åtta. Han åkte hemifrån innan elva imorse. Känner mig allmänt irriterade på honom. Vilket gör tomhetskänslan jobbigare. Då vill jag hetsa. Var nära på att ta fram frusen fransk chokladtårta ur frysen, men det gjorde jag inte som tur är hehe.

Idag är en sådan dag som bara är fylld av smärta och ångest. Jag vill dö.

1 kommentar:

  1. du kan stå emot tårtan, du är stark<3 grattis till betyget förresten! asbra:D

    SvaraRadera