fredag 4 oktober 2013

Hatar att vara så här ensam.

Jag hatar livet, jag vill så gärna dö. Jag vill slippa den här jävla huvudvärken och ångesten. Och rösten som säger att jag är tjock, ful och äcklig.

Haft en så dålig dag idag, gråtit och gråtit. I skolan, med Erik, på tunnelbanan. Överallt. Det tar aldrig slut.

 
Hetsade nog i mig ca 3000-4000 kalorier igår. Idag lär jag hetsa. Snälla, jag orkar inte ha ont längre. Snälla, jag orkar inte andas längre. För varje hjärtslag som slår, för varje andetag som tas, för varje tanke som tänks vill jag bara försvinna. Snälla, kan ingen försvinna med mig?

3 kommentarer:

  1. när jag läste detta så kändes det som att jag själv hade skrivit det. :'( Du är inte ensam, mår också så. Kan chatta om du inte har något annat att göra. Många kramar<3 Försvinn inte snälla du<3

    SvaraRadera