tisdag 15 oktober 2013

Mindre roligt.

Trött i morse. Satt och spelade WoW med en i klassen till ett relativt sent klockslag.

Idag mår halsen likadant som den gjort sedan i söndags och jag hostar fortfarande, mindre roligt. Erik är sjuk också, mindre roligt. Har en viktig sam-inlämning idag, mindre roligt. Jag vill bara spela WoW och äta goda saker utan ångest. Istället sitter jag här och vill inte äta än, fastän det är dags. Nå väl, lär väl äta om ett tag.

Efter rasten har jag svenska. Tror vi ska hålla på med tal, också mindre roligt. Hatar att prata inför folk. Hoppas på något annat. Slutar halv tre men tror jag ska sitta kvar i skolan ett litet tag. Dels för att kunna åka och möta Erik, jag slutar tidigare än honom, och dels för att arbeta med sam-uppgiften. Plus en tjej jag gillar i min klass ska sitta och skriva och vi brukar hjälpa varandra lite. Så det känns ju bra i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar