torsdag 10 oktober 2013

Fasteprat och thinspo.

41 timmars fasta nu då. När jag vaknade kände jag mig ändå tjock. Magen kändes ju inte alls tom och platt. Sedan när jag väl ställde mig upp kändes den mycket bättre. Helt okej när man bara är vanlig men fan alltså, när jag håller in den! Varför kan inte jag se ut så NU!?

Idag ska jag äta lunch med en kompis, fanfanfan. Vill ju slå mitt fasterekord som ligger på 45 timmar. Helst ville jag komma upp i 48 för det är två dygn. Men nej. Vi ska äta Subway, lär bli 350 kalorier. Hoppas jag inte förlorar kontrollen och tar två bitar, hoppas på en halv bara. Det borde räcka. Ska inte bli frestad!

Kör ju HSGD, igår var målet max 900 men fastade ju. Idag är målet 1000 och det borde jag klara. Får inte hetsa.

Ett tag tänkte jag att jag kanske skulle ta mig till gymmet och bränna lite kalorier först. Gick till mamma och pratade lite, satt ner i fåtöljen. Ställde mig upp och följde med till köket och pratade. Dizzy. Fyfan. Lite skakig nu också. I händerna dock. Lite konstig, kittlande känsla i armarna. Fanfanfan. Jag vill ju fasta längre. Fast så mycket längre lär det inte bli. Ska ju som sagt äta lunch med en kompis och vi ska ses runt 14. (Då kommer jag att ha fastat i 43 timmar. Vi skulle kolla kläder verkade det som, så hoppas vi gör det först och äter sen. (1. Då ser man bättre ut i kläderna. 2. Mindre svullen. 3. Lite längre fasta i alla fall.)

Ska duscha strax, blir ingen träning. Kanske senare idag, men jag tvivlar på det. Känner redan ångest inför klädprovande och Subwayätande. Roligt liv, men vad ska man göra då? Äh, nu kommer lite thinspo.





3 kommentarer:

  1. Jag tror inte alls du behöver gå ner hjärtat.. Det låter mer som ätstörning det här, förlåt föråt. men det känns så.. Om du har en normalvikt behöver du ju liksom inte gå ner alls egentligen! Och att fasta är inte bra, och man förstör kroppen genom att fasta och att inte få i sig tillräckligt med näring. Massa styrkekramar finaste du, hoppas du snart kan inse att du är fin precis som du är! <3 ps, har frågestund så har du någon fråga är det bara att fråga <3

    SvaraRadera
  2. sv: ingen aning faktiskt! men kommer ihåg att den finns på sims 2 eller 3 att välja som badkläder ;)

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Jag har saknat dig med, jag ska försöka börja blogga igen.
    Kram. ♥

    SvaraRadera