onsdag 16 oktober 2013

Trött på plugg.

Plugg, plugg, plugg. Det enda jag gjort idag är i princip massa pluggande. Först satt jag över på lektionen och gjorde extra matte, eftersom att jag ligger efter. Sedan har jag hållit på med engelska i flera timmar, som jag tycker inte ens borde ta så lång tid. Urgh. Vet inte ens om jag är klar än, får prata med min lärare imorgon. Nu är jag för trött för att fokusera på författare något mer.

Ätit en proteinbar och en burk fiskbullar idag hahah.

670 kalorier. Målet var 900 så är nöjd. Godnatt!

5 kommentarer:

  1. Jag är också så less på allt som har med skola att göra.. orkar inte.

    Kramar. <3

    SvaraRadera
  2. Vad söt du är. Det är klart du kan se ut så, jag väger inte så lite just nu. Jag är långt ifrån nöjd :/ <3 Kram

    SvaraRadera
  3. skönt när man kan gå lägga sig och känna sig nöjd med maten:)

    SvaraRadera
  4. Man blir aldrig klar med pluggandet. Det finns alltid mer att göra ;)
    Men skönt med en bra matdag iaf:)

    SvaraRadera
  5. Duktig du är som orkar plugga! <3

    SvaraRadera