lördag 5 oktober 2013

The Conjuring vs Spirit

Fan vad rädd jag var. FAST jag hade täcke och typ tittade inte på sååå många äckliga scener. Hahah. Sedan var det läggdags. Först kollade jag på HELA Spirit-filmen, sen satte jag på den igen och tror jag lyckades somna. Men för varje gång jag vaknade så ville jag ha den på, haha. Som ett litet barn! Men det är okej, jag vill vara ett barn. Även på morgonen när Erik gick så ville jag ha på den, vadå lättskrämd? Han stängde först av TV:n, pussade mig och gick. När han kom in igen för att hämta något han glömt, var Spirit på igen. Lite skratt, behövdes. Mys!

En annan gång när jag såg på skräckfilm och blev skiträdd var på nyårsafton. Minns inte vad filmen heter, åhhh. Aja. Erik ville sova, det ville inte jag. Vi tittade på något avsnitt av CougerTown, sedan blir han för trött så jag kollar klart på HELA säsongen typ. Klockan 10 så lägger jag ifrån mig datorn, sover max en timme innan vi går upp och åker till stan för att möta en vän. Snacka trött haha. Jag är verkligen skitkänslig när det kommer till sådana filmer.

Igår blev intaget 2000-2500. Försökte att vara normal, att inte bry mig. Självklart brydde jag mig. Ångest och åt nog mer socker än mat. Varför är det enklare för mig? Lite hetsvarning också. Nu är jag ensam hemma, ska ut med hunden om en timme typ. Annars har jag inga planer. Vill ingen leka med mig? :(

Funderar på att hetsa, fan.

1 kommentar:

  1. Skönt med lite skratt! Hoppas du lyckas hålla dig borta från hetsen trots allt. <3

    Sv: Jo...gott var det, men inte ångestfritt heller för den delen. Kram!

    SvaraRadera