onsdag 16 oktober 2013

Förvirrad.

Åter igen samma konstiga känsla. När jag står upp så känns magen mindre, speciellt när jag drar in den. Men när jag sitter ner, fyfan. Känns som att fettet bara trillar över alla kanter och håll. För jävlig känsla.

Jag ser för jävlig ut. Håret är tovigt och borde tvättas, ingen tid. Får räcka med att borsta igenom det och dra på en mössa. På med kläder, alltid se så jävla fel, ful och fet ut. Varför kan inte jag bara älska mig själv?

Idag är målet 900 kalorier. Det borde gå. Även fast jag vill hetsa. Eller bli normal. Sluta bry mig, börja älska mig själv. Men jag vet att det inte går. För jag är inte värd att älskas, i alla fall inte än. Åhh, hur störd låter jag inte egentligen? Vad är det för fel på mig?

Nu blir det thinspo. Vet inte ens om det dämpar ångesten eller ger mer ångest i sådana här lägen.





1 kommentar:

  1. Allt du skriver känns som att man läser från sina egna tankar. <3

    SvaraRadera