torsdag 5 september 2013

ÅNGEST.

Åt en proteinbar. Så ligger på 300 kalorier. Riktigt god. Känner mig dock riktigt tjock. Har mycket ångest och känner mig nere. Ingen positivitet här inte! Åh, orkar verkligen inte leva.

Planen idag är att förhoppningsvis orka åka till äldreboendet där jag arbetade i somras och hälsa på favorittanten. Sedan ska jag hem. Ska antagligen följa med Erik på någon visning av en lägenhet, om jag orkar. Verkar som att vi ska träna idag igen, känns bra. Förutom att jag känner mig så svag. 

Vägde mig imorse. Vägde mig förra fredagen, hetsade på fredagen och lördagen. Har skött mig från söndagen till nu. Hade gått ner 8 hekto. Får vara nöjd med tanke på hets. Kanske väger mig imorgon i och med att det är den "riktiga" vägdagen.

Har lätt huvudvärk, känner mig svag, trött och deppig. Inte roligt.

Får se hur mycket jag äter idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar