torsdag 12 september 2013

Pepp!

Känns som att jag inte haft tid att blogga riktigt. Efter skolan igår så mötte Erik mig och vi åkte hem tillsammans. Telefonen plingar till och jag får ett sms från Madde som fyllde 18! Hon frågar om vi ska med ut och efter lite velande så går vi med på det. Alltså blev hets igår, kan man säga. 3000 kalorier men idag ska bli bra. Slutade skolan efter första lektionen, engelska. Fick även en del gjort så det känns bra. Ska skriva klart den engelska-uppsatsen, kanske göra en annan uppgift och träna idag. Börjar med träningen dock. Ligger på 330 kalorier just nu. Proteinbar från Gainomax för 230 och ett STORT äpple för 100. Känns bra, åt dem tidigt också så är inte alls hungrig. Borde börja äta tidigare haha. :) Så kanske man slipper det där bottenlösa hållet.

Målet är 600 som net idag, vill helst bränna bort 500 så jag får äta mer, eheh. Är man tjock så är man! Älskar att kunna kompensera med träning. <3 Synd bara att man är så lat. Jag tänkte gå ut klockan ett och nu är hon snart halv två. Får väl småfixa efter det här inlägget och sedan ta mig ut. Punkt!


Jag ska bli smal!


1 kommentar:

  1. ta hand om dig...... :( <3 att så många är nere i skiten, och MED kaloriräknandet dessutom, hemskt... kram!

    SvaraRadera