tisdag 24 september 2013

Fuck.

Ätit en proteinbar och ett äpple idag, 302 kalorier. Är så trött. Vill bara hem och sova. Måste träna. Länge sedan nu. Säkert en vecka. Blä. Ska snart prata muntligt där jag analyserar ett tal. Känner mig jätteosäker fast jag lagt ner mycket tid på skiten. Orkar inte mer.


Mamma tycker att hon kommit på en jättebra idé. Vi ska nämligen börja äta middag tillsammans, som olika i familjen får laga. T.ex. en dag lagar mamma, en dag hennes sambo och dag jag och eller Erik. Igår lagade väl jag och mamma tillsammans. Kokade upp tortellini (?) med sås, skinka och ärtor. Hur fan ska jag kunna räkna nu? Igår chansade jag på runt 500. Så nu måste jag sköta mig riktigt bra under dagarna och helst träna. Och försöka räkna middagen om jag kan. Vill inte... Tips?

1 kommentar: