fredag 13 september 2013

Ingen vägning.

Gårdagens intag: 1019.
Gårdagens uttag: 710.
Gårdagens totalt: 309 kalorier. 

Mycket nöjd!

Speciellt när jag vaknade och tyckte att magen både kändes och såg plattare ut. Redo för att väga mig och jag hade en liten känsla av minus. Märkte att mamma inte var vaken än. Vågen är i hennes sovrum. Ingen vägning, besviken Nathalie. Ska försöka väga mig imorgon.

Funderar på att köpa en egen våg, men vågar nog inte riktigt. Skulle nog vara tvungen att gömma den under sängen eller något då hahah. Deprimerande...


Har än så länge ätit ett litet äpple, 72 kalorier.

1 kommentar:

  1. sv: jovisst är det svårt att sluta när det finns mer och alla andra tar om osv :) men denhär pajen räckte precis till oss fem som vi var och jag tog sist så lämnade kvar lite i pajformen som den gravida bland oss åt upp, för är man gravid får man ju äta för 2 ;)

    jag finner det dock extremt mycket lättare att äta med andra än själv för då kan man ju lägga upp på tallriken efter hur alla andra lägger upp och sådär.
    när jag äter ensam finns det liksom inget stopp och det blir alltid förstora portioner :(

    SvaraRadera