tisdag 3 september 2013

Tom på ord, och kalorier.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag fastar. 17 timmar nu. Vet inte hur länge jag kör. Inte längre än 25, men blir inte förvånad om jag slutar vid 20 timmar haha. Aja, jag är nöjd ändå. Jag ska bli smal, jag ska bli tunn. Har fått världens bästa kik-kompis! Helt underbart. Har en lektion kvar, nu är det rast. Slutar halv tre, får se om jag stannar kvar och pluggar lite efter eller inte.

Jag känner inte igen mig själv längre. Vad händer med mig?

2 kommentarer:

  1. Läs gärna min blogg, också deprimerad, ätstörd och självmordsbenägen, nyss kommit ut från psyket där jag varit inlagd för självmordsförsök. Jobbar varje dag för bättre mående! Skulle bli sååååå grymt glad om du ville titta in på min blogg och kanske slänga in en fråga i min frågestund?! Har dock låst den för att inte fel människor ska kunna läsa...
    Har läst din blogg ett tag nu, älskar den! Uppgiterna till min blogg
    Anv namn; Linnea
    Lösenord; onlyforyou

    SvaraRadera
  2. åh har du kik pepp ätstörd vän? behöver du en till? hehehe

    SvaraRadera