söndag 29 september 2013

Ensam och uttråkad.

Som sagt, så har jag väldigt tråkigt idag. Ensam. Har tränat lite, blev på rummet. Orkade inte ta mig någonstans. Brände 150 kalorier enligt pulsklockan, så jag är glad. Ligger på 127 alltså men ska strax äta något. Tror dessutom att jag redan bestämt min middag, vilket lär bli en del kalorier. (Nej, jag sparar absolut inte hahah..)

Det är nu jag skulle vilja ha en vän härifrån, alltså denna bloggvärld, som bor nära. Så man kan ta en lätt fika eller en promenad till exempel.

Ni får en bild på min lunch haha!


3 kommentarer:

  1. Känner samma, skulle vara så mysigt att bara kunna umgås irl med folk från denna del av bloggvärlden. Hade vi bott nära så hade vi bara kunnat ta en promenad nånstans och dricka lightdrycker och umgås... :/ Färgglad lunch förresten!^^

    SvaraRadera
  2. Jag känner bara en tjej från bloggvärlden som bor rätt nära mig (15min m tåg)
    Skulle vara kul med fler, vart bor du? :) KRAM

    SvaraRadera