måndag 30 september 2013

Nere.

Jag känner mig ensam. Ja, riktigt ensam.

Idag ska vi äta soppa med bröd hemma verkar det som. Taggad på soppa men inte på bröd. Ska nog mest äta soppa. Hoppas det blir lätt att räkna. Inte ätit något än, 16 h fasta än så länge. Vet inte om jag ska fasta till middagen eller om jag ska äta en proteinbar i skolan. Lutar mot en proteinbar. Känner mig inte så bra. Vill rasa i vikt, men det händer aldrig. Vägde mig igår, efter flera bra dagar. För fet. Usch, hur kunde jag gå upp SÅ HÄR mycket? Måste liksom ner 5-6 kilo bara för att trivas relativt okej, sedan ska jag ner mer för att bli nöjd på riktigt. Jag orkar inte.

Känner mig grymt nere idag. Hatar måndagar. Tråkiga lektioner med ångest. Tur att jag fick B på första provet i Ledarskap och organisation i alla fall. Vill bara sova. För lite sömn inatt. Vill mysa med Erik och slippa äta, slippa tänka. Bara kolla på bra filmer och ha det bra. Vi såg Water for elephants igår, velat se den ett tag. Den var faktiskt bra!

Hur som helst, satsar på hetsfri dag nummer 8 idag. Målet är minst 10 dagar. Då känner jag mig duktig. Vill hellre byta ut hets mot en dag då man får äta lite mer, men det betyder inte 3000-6000 i flera dar i sträck. No. EN dag, sen är det skärpning igen. Fast är rädd att den dagen ska trigga hets. Hur som helst så tänker jag inte ha sådana dagar förrän till helgen, vilket skulle betyda 11-13 hetsfria dagar beroende på vilken dag man tar. (Fre-sön!) Helst vill jag nog inte ha dem alls. Vet inte vilken kalorigräns en sådan dag skulle ligga på. Usch. Nej, nu satsar vi på hetsfri.

3 kommentarer:

  1. Du har rätt. Kan ju inte sänka mer om jag äter såhär och hamnar på en platå. Ajdå. Kanske kan man börja träna då istället? Jag menar jag tränar inget alls i nuläget. Samtidigt vill jag inte öka i kcal vill ju gå ner fortfortfort ♥

    SvaraRadera
  2. De tar för lång tid! Jag står inte ut att se ut såhär. Jag tänkte att jag höjjer senare isåfall. när jag ser bättre ut :P

    SvaraRadera
  3. Visst läste jag hos dig att du hade bars? =) Tror det är vettigt, jag fattar inte hur du pallar att fasta så länge och ändå motstå hets! =) ASDUKTIGT! Men du kunde ju äta något mer, och ändå gå ner, så länge du håller dig ifrån hets! Tycker du om gröt? En hel portion havregrynsgröt, med lågkcal sylt och minimjölk hamnar på ca 200kcal , typ som en bar =) men jag vet ju inte hur du funkar, men kom bara å tänka på det ^^, kämpa på! =D

    SvaraRadera