onsdag 4 september 2013

Ska inte hetsa idag.

Tog en buss till tunnelbanan istället för att gå. Var stressad och bussen stod inne. Gjorde att jag kom tidigt till skolan, vilket behövdes då jag både behövde plugga. Plus jag fick ta en annan buss än vanligt, vilket slutade med att jag gick gå en bit. Mortion är ju bra i alla fall. Gjort provet och det gick faktiskt bra! Skönt som fan. Åt lite mini-riskakor innan för totalt 99 kalorier. Riktigt gott! Nu äter jag en proteinbar till lunch, maten är inte så god men jag tänker fan äta idag. Lär komma upp i 1000 kalorier men det känns okej.

Tror jag kanske ska träna med Erik idag också, känns bra. Det behövs! Då kan jag nog göra en portion med pasta till middag också. Gud vad gott med riktig mat! Riktigt sugen på det. Lite hetssugen nästan faktiskt, men ska ignorera det. Vet redan att fredagen och lördagen kommer bli dålig. Ska till pappa och där är det svårt att räkna menmen. Får vara så duktig som möjligt bara. :)

Idag är det mest skolfoto kvar och individuellt arbete. Har kläder som jag både gillar och ogillar samtidigt. Lite tajt vilket gör att man känner sig lite tjock, men har en stor kofta att gömma mig om det blir för jobbigt. Samtidigt så tycker jag att kläderna är fina, dock är de inte så fina på mig som jag önskat.

Mörkblå, långärmad vanlig tröja. Svart, relativt kort och tajt kjol (!!!) och strumpbyxor. Svarta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar