måndag 30 september 2013

Tjockis 4-ever!

Tog en proteinbar, 230 kalorier. Ångest men kändes att det behövdes. Märkte senare att det inte hjälpte direkt. Visst, sugen försvann men huvudvärken stannade kvar. Lust att hetsa. Varför mår jag så här? Vill bara bedöva med mat. Socker, kolhydrater, fett. Men det ska jag inte. Räknade ut att en påse bullar, som jag åt förut, innehåller drygt 1500+ kalorier. Kul, verkligen. Tjockis jag är. Det är mer än en B&J-burk! Fy. Ändå vill jag äta. Äta tills jag mår dåligt. För det känns inte som att jag går ner i vikt ändå. Allt känns meningslöst.

Jag kommer för evigt att vara fet.

5 kommentarer:

  1. Vad köper du för proteinbarer och är dom goda? (har aldrig testat)

    SvaraRadera
  2. Du är inte fet någonstans. ♡

    SvaraRadera
  3. Precis som någon annan sa, du är inte fet någonstanns! Om du absolut vill gå ner i vikt så är det 3 mål om dagen, ett par mellanmål och motion som är det bästa, då försvinner också suget av överätning <3

    SvaraRadera
  4. Du är inte fet! Jag brukar få huvudväk av att dricka för lita, eller äta för mkt socker. Men det är så fruktansvärt drygt när man inte lyckas lista ut vad det är som kroppen saknar =P

    SvaraRadera