tisdag 17 september 2013

Thinspo.

Åt ett äpple vid klockan tio, 72 kalorier. Åt en proteinbar till lunch, 230 kalorier till. Ligger alltså på 302 kalorier och klockan är bara halv tolv. Och ändå vill jag äta mer. Tjockis.

Jag vet inte vad jag satsar på idag, antar runt 1000. Vet inte om jag äter mer i skolan eller inte. Vill men ändå inte. Mest vill jag nog sova. Sova bort alla problem. Måste sluta önsketänka. Sitter för stunden och lyssnar på musik. Hoppas jag har ork och tid för träning idag. Ska ju tvätta med Erik. Ingen aning om vad jag ska äta hemma idag. Lite sugen på gröt eller yogurt men samtidigt vill jag ha riktig mat. Har ni några förslag på något gott och som innehåller MAX 400 kalorier så får ni gärna säga till. Behöver lite NYA idéer.

Lite thinspo på det!


"Hunger hurts. And I want him so bad, oh it kills 'cause I know I'm a mess he don't wanna clean up. I got to fold 'cause these hands are too shaky to hold. Hunger hurts, but starving works, when it costs too much to love."







4 kommentarer:

  1. Sv; Det går, bara man ger sig fan på det <3 håller med om att vägen känns så jäkla lång, men man vänjer sig med allt efter ett tag!

    Är säker på att du är en underbar människa oavsett vikt! Kram.

    SvaraRadera
  2. tips: stek en Quornfilé och ät med goda grönsaker. Salta o Krydda med dina favvokryddor. :D Gotttttt och kalorisnålt. Tror att jag har lite tips nånstans längre bak i min blogg också.

    SvaraRadera
  3. ♥Quornfärs med lite krossad tomat, släng i lite random grönsaker och stek det en stund. Krydda gärna också. Medans du gör det så he in en paprika delad i två halvor i ugnen tills den blir varm igenom. Lägg blandningen du stekt i paprikan. Vips så har du en fylld paprika för kanske.. 200kcal beroende på vad/hur mycket du har i! :D

    ♥Quornfilé med wokgrönsaker, skitlite kalorier blir det

    ♥2dl ris(kokt) som du steker med lite grönsaker+kryddor, det blir ju kanske 250/300kcal :)

    ♥1 portion felix potatismos = 130 kcal, sen kan du ju äta det med veg-köttbullar eller kanske nån kcal-snål fisk om du inte är vegetarian:)

    SvaraRadera