söndag 1 september 2013

Planen.

Nu är det färdighetsat. Idag ska bli en bra dag. Tänker inte låta två dåliga dagar bli två dåliga veckor och gå upp hundra kilo till. Det ska inte hända igen. Idag ska jag äta bra, träna och köpa massa safefood.

Tänkte äta gröt till frukost, vilket är strax under 200 kalorier. Kanon! Sen tror jag att jag drar till gymmet, bränner minst 200. Sedan går jag hem och duschar, byter om, kanske äter något litet/lunch. Om jag är hungrig och för jag tror jag ska försöka sluta äta tidigt idag och köra på en fasta imorgon. Vi får se! Har bestämt mig att inte fasta hur som helst, utan att planera lite mer. Tror det blev lite väl oplanerat förra veckan och då blev det hets. Plus jag har bestämt att jag inte får fasta innan prov/stora inlämningar i skolan. Bästa är nog bara att äta bra och lite och sedan träna. Hur som helst så tänkte jag åka till stan efter lunchen, om det blir någon, eller bara gå upp till närmsta matbutik. Skulle vilja åka till ett Gymgrossisten och köpa lite coola saker. Kanske testa något proteinpulver, på deras hemsida har de ju i en-portionspåsar. Hoppas de säljer sådana i butik också! :)

Resten av dagen kommer gå till att planera. Under tiden jag är hemma så ska jag nog försöka bestämma kalorier, träning, ev. fasta och safefoods. Om ni har någon ovanlig safefood, så säg gärna till!

Frukt, grönsaker, keso, kesella, gröt, knäckebröd, yogurt, kyckling, soppa, barer, shakes, lightdrycker, sockerfria tuggummin har jag redan skrivit upp på min lista. Men om du kommer på något annat så kommentera gärna! :)

Nu ska jag äta frukost, trots att jag inte är hungrig. Men då kan jag gymma snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar