onsdag 4 september 2013

Nästan.

Ligger på 329 kalorier just nu. (Plus cola zero och tuggummi!)

Ångest. Jag vet att det inte är några siffror, inte höga i alla fall. Men just nu känns allt så hopplöst. Hur ska jag orka komma upp i 1000 kalorier utan att hetsa? Bästa skulle vara att ha en gräns på 700-800. Men jag ska försöka äta mer, om jag tränar så måste jag äta minst 1000. Punkt. Just nu vill jag svälta. Finns så smala flickor i skolan som knappt verkar göra något för att ha sin kropp. Naturligt smal. Det vill jag också vara.

Haft skolfoto idag, gett lagom med extra ångest. "Hej nu ska vi ta bilder på ditt fett och ditt fula allt så alla kan se hur äcklig du är och skratta åt dig." Vet att det bara är huvudet som leker med mig.

Jag hatar livet just nu. Jag hatar hur jag mår. Ser inget positivt. Jag vill nästan inte ens leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar