tisdag 3 september 2013

Uttråkad!

Har så tråkigt. Har pluggat lite och ska plugga mer sedan. Fastat i 22,5 timmar. Minst en halvtimme till, helst 1,5 men jag är nöjd oavsett. Imorgon blir det ingen fasta, har prov och kommer behöva energin. Planerna idag är att duscha, plugga, titta klart på Harry Potter 2 och att äta bra. Ingen aning om vad jag ska äta eller hur många kalorier som får intas. Jag och Erik tittade på HP 1 och halva tvåan igår. Utdraget maraton! Vi ska kolla när vi kan liksom.

Känner mig lite seg och är inte direkt pepp på att plugga naturkunskap. Jag menar, jag går ju sam! Inte natur! Hur som helst så är det en obligatorisk kurs och det är ändå ganska översiktligt verkar det som. Typ lite prat om celler, bakterier och liv för stunden. Biologi. Sådant klarar jag. Det är kemi och fysik jag inte tycker om.

Börjar bli lite hungrig nu. Uttråkad.

1 kommentar: