lördag 28 september 2013

Dags att bränna.

Jag åt även lite Plopp så nu ligger jag på 962 kalorier. Målet är 1200. Så jag ska träna nu. Har tänkt det i flera timmar och nu är det snart dags. Vill bränna minst 300-350 kalorier. Jag är kall redan nu, vet inte varför. Ligger insvept i täcken i sängen och myser. Vill inte ut. Vet att det är svinkallt ute. Men måste ut och springa. Bränna. Lär ju bli som vanligt PW blandat med att springa när man orkar. Så länge jag bränner kalorier så är jag nöjd idag.

Erik borde sluta jobbet snart så vill helst ha tränat och duschat när han kommer hem, så känner mig lite stressad nu. Ha det bra, för det kommer inte jag att ha det. (Hahah, så positiv!)



2 kommentarer:

  1. Ja jag minns dig :) Vad kul att du fortfarande hänger kvar, fast ändå inte, då mår man ju inte bra. Haha vad konstigt det låter. ♥

    SvaraRadera
  2. Så extremt smal o fin kropp den tjejen på bilden har. Hur smal jag än blir å kan jag inte bli som henne.. :o <3

    SvaraRadera