lördag 28 september 2013

Hur ska jag göra?

Igår avslutade jag min fasta. 45 timmar. Det är mitt rekord!!! Nästan två dagar, wow.. Var tvungen att äta middag då. Egentligen hade jag velat fasta ännu längre. Nåväl, mitt tidigare rekord var runt 26 timmar, så 45 är en ganska bra förbättring!

Blev nog runt 1200-1300 kalorier igår kväll. Tänker vara nöjd ändå, faktiskt. Idag är jag ensam hemma. Vet inte hur/om jag ska äta och hur/om jag ska träna. Blir lite sugen på att hetsa. Men samtidigt inte.Jag har varit hetsfri i fem dagar, detta är min sjätte dag.

Åh, förvirrad. Tror inte det blir fasta, även om det skulle vara lätt att fasta på sätt och vis antingen till kvällen eller till imorgon. Mamma är inte hemma, ingen är hemma. Men Erik kommer ju efter jobbet och då är det konstigt om jag inte äter framför honom. Plus har hetscravings. Rädd att jag fastar och sen hetsar. Funderar på att träna mycket så att det är mer okej att äta mer. Mitt net får max ligga på 1200 idag tror jag, men vill nog helst ligga på max 1000. Idag tror jag att jag ska äta tomatsoppa till lunch, 350 kalorier, men får sådana chokladsug efter den så vi får se. Har ju bönor och andra saker jag kan kolla upp. Kanske försöka laga något mer seriöst. Jag är bara förvirrad.

2 kommentarer:

  1. Va bra du är, slog ditt rekord men många timmar!! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Wow 45 timmar! Det högsta jag gjort är kanske 32(?). :)

    SvaraRadera