onsdag 25 september 2013

Helst vill jag aldrig äta igen.

18 timmars oplanerad fasta. Vet inte om jag ska äta snart eller inte. Vet att middagen är en portion ångest. Fiskpanett med potatis och kanske sås. Får max bli 600 kalorier till middag, det måste gå eller hur? HATAR DET HÄR!!!

Tror att mamma är en stor trigger för mig. För så fort hon lägger kommentarer så hetsar eller svälter jag. Nu fastar jag halvt och det är bättre än hets. Får se om jag äter något snart. Har äpple, proteinbar och proteinshake att välja på.


Första meningen på detta är så sant, jag ser inte människor längre. </3

2 kommentarer:

  1. Tips: Ta bara några små potatisar(inte så farligt egentligen), fiskpanett och skippa såsen? Fyll tallriken med sallad/grönsaker om det finns. :) Oroa dig inte för mycket. kram<3

    SvaraRadera
  2. Om de är sant! Känner igen mig exakt i den meningen. När jag är ute på stan ser jag och lägger bara märket till smala ben och annat som ser tunt ut. Läskigt, men så jäkla vidrigt sant... <3

    SvaraRadera