lördag 14 september 2013

Hur blir det idag?

Gårdagens intag: 675.
Gårdagens uttag: 1477.
Gårdagens totalt: 747 kalorier.


Gjorde som jag pratade om. Åt B&J till middag. = Kompensationsträna innan. Gick bra, kom under 800 i net vilket var mitt mål.

Erik var med och tränade och åt B&J också, mysigt! Vi tittade på HP 5 och den är så bra! :)

Idag jobbar han och jag har inga direkta planer. Två kompisar vill att jag ska följa med dem + några jag inte känner ut till stället Sommar! för att det är sista dagen eller något. 1. Känns lite fjortis men jaja. 2. CALORIES. 3. För fet för att visa mig. 4. Har inga bra kläder. 5. ÅNGEST! 6. Jag tycker ändå knappt att det är kul att gå ut.


Så tror faktiskt att jag dissar dem. Ska nog äta bra och träna iaf. Får se om jag kan väga mig snart. Vill helst att mamma ska typ ut med hunden eller något så jag kan väga mig utan att hon ser. Lite konstigt egentligen men jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar