söndag 8 september 2013

En liten del till planen!

Wow, ångesten är så hög. Den verkligen slog hårt idag. Speciellt på väg hem från Norrtälje. Åh, hetsNorrtälje. Erik mötte mig i stan, gullunge. Han märkte min ångest och sa att vi kanske kunde gymma imorgon. Han är ju bara för söt!

Slutade äta lite efter sju, men räknar på tjugo över. Ska försöka fasta i 20-26 timmar. Har tänkt att måndag kan bli en jättebra "fasta"-dag. Med tanke på:

1. Det är måndag, nystart!
2. Cleana upp sig efter lite hets, som oftast är på helgerna. (Dock vill jag inte hetsa.)
3. Jag går till 15:45 i skolan, vilket är det senaste så då blir det lite mindre tid hemma jämfört med en tisdag till exempel. (Halv tre.)

Helst vill jag inte fuska alls men om det sker så får det vara fredag eller lördag. Inte fyra dagar som det blev nu. Allt hårda arbete tidigare i veckan kastades (HETSADES) bort.

Det är i alla fall en tanke kring "Planen" jag snackade om. Ska nog komma på mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar