onsdag 4 september 2013

Träna för att få äta.

Jag ligger på 717 kalorier. Wow, vad hände? Jo, jag åt ett äpple i skolan och hamnade på 400. Har handlat lite saker, så som Miniriskakor. SÅ JÄVLA GOTT. Så ätit ett helt paket... 110 kalorier. Åt även en skål med gröt för att jag var så jävla hungrig. Hade väntat om det inte var så att jag och Erik ska till gymmet sedan. Hade ingen ork så jag hoppas alla dessa jävla kalorier ger mig det.

Btw, köpte en Yollibox idag! Yogurtsglass, köpte den med chokladsmak haha. Ska testa sedan när jag har kalorier för det. Just nu får jag bara äta 300. Och det lägger jag hellre på mat än glass den här gången. Men när jag tränat så får vi se hur mycket till jag får äta.

Bild på gröten!

Här är barerna och det som jag pratade om förut! :)


Tre gainomax toffee proteinbarer.
En proteinbar från Nutramino. (Choklad, mandel och karamell!)
Tre proteinbarer från So Lo-Carb!(Två kanelbulle och en choklad.)
En liten låda från Modifast med några mellanmålsbarer.
En proteinbar från Allévo. (Strawberry cheesecake och lime!)
Två påsar tuggummin från Extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar