torsdag 26 september 2013

När jag tänker efter, så vill jag nog dö.

Jag fick C på den muntliga engelska redovisningen. Jag vet inte vad jag ska tycka. Förväntade mig väl det men är inte direkt nöjd. Ett B hade suttit bättre, mycket bättre. Fastat i 18 timmar. Ska på teater med skolan ikväll, så åker inte hem. Vet inte om/vad jag ska äta. Urgh. Funderar på Subway, proteinbar och sallad. Eller inget. Jag vet inte. Jag vill fortfarande bara sova. Eller när jag tänker efter, så vill jag nog bara dö.


4 kommentarer:

  1. C är ju jättebra! Grattis! :D <3

    SvaraRadera
  2. Dö är nog inte så himla kul när man väl är där, sova däremot känns betydligt mer lockande. Tycker du ska vara jättenöjd med betyget, önskar att jag orkat bry mig när jag gick gymnasiet. Nu är det lite sent..

    Kram

    SvaraRadera
  3. C är jättebra ju! Bra gjort!

    SvaraRadera
  4. C är asbra ok! Jag känner samma här, men vi ska inte dö, inte än. Vi klarar det här. Styrkekram<3

    SvaraRadera