tisdag 10 september 2013

Svårt val.

Åkte med mamma imorse, hon skulle till sjukhuset och följa med mormor när hon flyttas till rehab.

Sitter i skolan och haft samlektion och lunch. Svenskan börjar när som helst, opepp.

Ligger på 140 kalorier för stunden men kommer snart äta en proteinbar som ligger på 248 kalorier. Har cola zero, tuggummi och vatten. Alltid det bästa som finns i skolan haha. :)

Ska träna idag så jag kan äta en större middag, har sagt att jag ska äta pasta med sås hemma. Så måste fixa lite kalorier så jag kan tillåta mig det. Vill helst ha ett net på 600 idag, och efter baren ligger jag ju på ungefär 400. Alltså 200 kvar, räcker inte till mycket om jag ska göra en fet pastarätt. Då behövs 400-500 kalorier, så måste träna eller få ångest av att hamna högre än mitt mål idag.


1 kommentar: