söndag 1 september 2013

En väldigt ostrukturerat inlägg.

Efter gymmet, där jag brände 252, så gick jag runt i några hälsobutiker. Köpte proteinbarer, mellanmålsbarer, tuggummin och blekning. 295 kronor. Ajajaj! Men nu ska jag vara skötsam. Visar er sedan vad jag köpt! Tycker det är roligt med bloggar som lägger upp lite egna bilder, så borde väl börja med det själv också haha! :) Kom hem, duschade och ordnade en stor lunch på 446 kalorier. (!!!) Ligger på 382 nu vilket känns bra. Orkade inte ta mig till stan utan hittade en del i centrum. Får se om jag kan ta mig till någon intressant butik i stan efter skolan någon dag.

Något som var jobbigt när jag tränade var halsbränna och lite huvudvärk. Nu är huvudvärken lite värre, trots att jag ätit! Ska dricka lite mer vatten tror jag... Ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen/kvällen. Erik jobbar och mormor åker tillbaka till sjukhuset. Jag är bara trött och pigg på en och samma gång. Jag tror jag vill ha en promenadskompis.

Gillar hur jag bara skriver som tankarna kommer, noll struktur! Ni får ursäkta. :)

1 kommentar:

  1. Jaa, socker är min värsta fiende...jag köper också massor när jag väl går in i en affär, så försöker att inte göra det typ? :O

    SvaraRadera