måndag 26 augusti 2013

17 h!

Klockan är två och jag har fastat i 17 timmar, fler ska det bli! Men lär äta runt 18-20. Så blir nog runt 22-24 timmar. Wow, trodde jag skulle falla för maten. Speciellt med tanke på att det var en av mina favoriträtter i skolan, haha.. Druckit en liter vatten och tuggat tuggummin. Men är inte hungrig, har inte direkt varit det. Ätit så mycket senaste tiden så kroppen har nog att leva på ändå. Tror jag drar till gymmet efter skolan faktiskt. Bränner lite bara och sedan hem, duscha och äta. Kanske kan äta två mål hemma. Riktig middag på 300-500 kalorier. Kanske kvällsmål/efter träningsmellanmål gröt. (200) Eller bara en frukt (100) om jag är sugen. Blir jämt det. Så vi börjar med en ordentlig portion mat, för helst max 500 men bara om jag varit på gymmet, annars max 300. Om jag så bara bränner 200 kalorier så är jag fan nöjd! Nu ska jag lyckas!

Även om jag äter 800, som är max, så måste jag ju bränna 200 för det. Alltså hamnar jag på 600 vilket låter bra efter en så här lång tid med hets. Om jag inte tränar så får äta 600 kan vi väl säga då? Alltså en mindre middag och ett mellanmål. Hamnar jag lägre så är det bara bra! Behöver en kickstart!


1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! Jag önskar att jag vore lika stark som du idag.

    Kram på dig Natta. ♥

    SvaraRadera