tisdag 20 augusti 2013

Dagens räknande!

In: 1053.
Ut: 240.
Totalt: 813 kalorier.

Jag är nöjd! :)

Imorgon är det 900 som gäller och då är det matsäck. Har redan gjort en fet lunch på 416 kalorier. (!!!) Inte så smart kanske men känns bra, för då lär jag vara mätt under dagen i alla fall. Har redan skrivit in i ShapeUp, så det känns bra. Lunchen är förresten pastasallad med kyckling och lite pesto. Får väl bara träna imorgon igen om jag vill äta mer. Om jag äter frukost imorgon så blir det gröt för cirka 200 kalorier. Äter jag gröt så har jag bara 300 kvar, äter jag ingen gröt så har jag 500 kalorier kvar. Plus träning så klart. Hmm, vi får se hur det blir. En sak är positiv med morgondagen, vi ska vandra mycket i stan. Är lika med, bränna lite kalorier i alla fall. Kommer inte räkna dem men är skönt att veta att några kalorier extra bränns under dagen.

Skulle ju ringa angående jobb idag, vilket jag gjorde, men fick inget svar så får ringa imorgon igen. Svarar han inte då så får jag väl lämna ett röstmeddelande bara.

2 kommentarer:

  1. Skulle du vilja gymma imorgon? Jag tänkte köra överkropp idag så då kan jag köra ben o rumpa imorn och du vile ju köra mkt sånt :) Min vecka har varit lite svår att planera för att folk inte har hört av sig i tid och så, det blev lite rörigt.

    SvaraRadera
  2. Nej just det fan jag kom på att jag ska ju på spelning på grönan imorgon kväll. Om du inte kan på dagen då såklart?

    SvaraRadera