onsdag 7 augusti 2013

Frukost vs inte frukost.

Nyvaken. Trött. Lite träningsvärk. Vill absolut inte till jobbet.

Funderar på om jag orkar äta frukost och i så fall vad. Jag måste ju gå om trettio minuter. Jag har värsta lunchen på alldeles för många kalorier egentligen, men jag vet att jag måste höja mitt intag för att jag orka i längden. Ska ju fika med Alexandra sedan, även en anledning till att undra "Är det värt att äta så mycket nu, när jag inte vet vad som äts sedan?". Ångest. Men jag försöker ignorera. Jag vet att det bara är en ursäkt. "Jag är inte ens hungrig:" Nehe, vad kul då. Packa ner något då? Ät på vägen eller när du kommer fram, för lunchen lär bli sen som de senaste två dagarna. Fan mina tankar brottas med varandra. Kan inte någon knocka någon av sidorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar