tisdag 27 augusti 2013

Så jävla onödigt.

Jag tror jag hamnat på 1050 kalorier idag. Godkänt men ångestfyllt, mest ångest. För det var så mycket skit och för att jag inte vet exakt. 550 kommer från gröt, skollunch och en bar. Alltså relativt bra grejer ju. De resterande 500 är godis. Jag är dock glad att jag kunde stoppa där åtminstone och att det inte blev en hets.

Slutade äta 20 och ska nog fasta i 22-24 timmar. Känns bättre än inget. Men vi får se imorgon vad som händer.

Mitt förra inlägget var förresten mitt inlägg nummer tusen, lite roligt så där.


Tragiskt dock att denna blogg var en "normal" blogg förut, utan kalorier. Mina vänner läste den, men jag antar att jag skrämde iväg dem när bloggen utvecklades till vad den är idag. Varför hjälpte de mig inte? Varför försvann de?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar